ציון בן חמו יזם

ציון בן חמו מסביר על היתרונות הפיננסיים של שימוש בפרופילי אלומיניום לבנייה ירוקה

שיטות בנייה ירוקה הופכות פופולריות יותר ויותר, כאשר יותר ויותר בונים ואדריכלים פונים לחומרים ידידותיים לסביבה כדי להפחית את השפעת הבנייה על הסביבה. לדעתו של התעשיין ציון בן חמו, פרופילי אלומיניום הם חומר שמציע יתרונות פיננסיים רבים עבור פרויקטי בנייה ירוקה. הנה איך.

אחת היתרונות החשובים ביותר לדעתו של ציון בן חמו - עלויות נמוכות יותר בטווח הארוך

ציון בן חמו טוען שבעוד שהעלות הראשונית של פרופילי אלומיניום עשויה להיות מעט גבוהה יותר מחומרים אחרים, הם מציעים חיסכון משמעותי בעלויות בטווח הארוך. אלומיניום הוא חומר בעל עמידות גבוהה, עמיד בפני קורוזיה ויכול להחזיק מעמד שנים רבות ללא צורך בהחלפה. המשמעות היא שמבנים שנבנו עם פרופילי אלומיניום ידרשו פחות תחזוקה ותיקון לאורך זמן, מה שיפחית את העלויות הכוללות. בנוסף, אלומיניום הוא חומר קל משקל שקל לשינוע ולהתקנה, מפחית את עלויות העבודה ומשפר את היעילות בתהליך הבנייה. ומכיוון שאלומיניום ניתן למיחזור גבוה, ניתן לעשות בו שימוש חוזר שוב ושוב מבלי לאבד את איכותו או הביצועים שלו, להפחית את הפסולת ולחסוך במשאבים.

יעילות אנרגטית משופרת

ציון בן חמו מדגיש שיתרון פיננסי נוסף של שימוש בפרופילי אלומיניום לבנייה ירוקה הוא יעילות אנרגטית משופרת. אלומיניום הוא חומר מוליך מאוד שיכול לעזור לווסת טמפרטורה בבניינים, להפחית את הצורך במערכות חימום וקירור. זה יכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות בחשבונות האנרגיה לאורך זמן, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מבנים ברי קיימא שתוכננו להיות יעילים באנרגיה. בנוסף, ניתן להשתמש בפרופילי אלומיניום להצללת שמש, המספקים דרך ירוקה להפחית את כמות האנרגיה הדרושה לקירור וחימום בניין. זה עוזר להפחית את טביעת הרגל הפחמנית של הבניין וחוסך בעלויות האנרגיה, ומשפר עוד יותר את הכדאיות הפיננסית של פרויקטים של בנייה ירוקה.

ערך מכירה חוזר גבוה יותר

מבנים שנבנו עם פרופילי אלומיניום נוטים גם הם להיות בעלי ערך מכירה חוזר גבוה יותר. הסיבה לכך, לפי דעתו של ציון בן חמו, היא שאלומיניום הוא חומר עמיד ביותר, שיכול לעמוד בפני פגעי מזג האוויר ולעמוד בפני קורוזיה לאורך זמן. משמעות הדבר היא שבניינים שנבנו עם פרופילי אלומיניום נוטים יותר לשמור על שלמותם המבנית ועל המשיכה האסתטית שלהם לאורך זמן, מה שהופך אותם לאטרקטיביים יותר עבור קונים פוטנציאליים. בנוסף, מכיוון שאלומיניום הוא חומר לא מזיק מבחינה אקולוגית וידידותי לסביבה, הוא הופך למבוקש יותר ויותר על ידי קונים מודעים לסביבה שמוכנים לשלם פרמיה עבור מבנים שתוכננו מתוך מחשבה על קיימות.

לסיכום

ציון בן חמו מסכם שפרופילי אלומיניום מציעים יתרונות פיננסיים רבים עבור פרויקטים בני קיימא. הם עמידים מאוד, חסכוניים באנרגיה וברי קיימא, מה שיכול לסייע בהפחתת עלויות ולשפר את הכדאיות הפיננסית של פרויקטי בנייה בטווח הארוך. על ידי בחירת פרופילי אלומיניום עבור פרויקטי הבנייה שלהם, בונים ואדריכלים יכולים ליצור מבנים ברי קיימא שהם לא רק ידידותיים לסביבה אלא גם כדאיים כלכלית ואטרקטיביים עבור קונים פוטנציאליים.

משרד רואי חשבון בתל אביב

מידע ליצירת קשר

Skip to content