מיסוי של השקעת נדלן אמריקאי

מיסוי בהשקעות נדל"ן בארצות הברית

אם אתם מייצרים הכנסות מהשקעות בתחומים שונים, אתם ודאי מחפשים דרכים להגדיל את התשואות שלכם ואולי מתחילים לשים לב לשוק הנדל”ן ולרווחיות שלו – במיוחד בארצות הברית. זאת משום שנדל”ן הוא אופצייה רווחית למשקיעים. האטרקטיביות של השקעות נדל”ן לא נוצרת רק מהרצון של המשקיעים לרווחים משתלמים; היא נוצרת בזכות ההבנה שבעלות על נכס היא המטבע החזק ביותר בעולם. אך אם הרווחים, מגיע גם המיסוי. המיסוי הוא בלתי נמנע, וצריך לדעת איך לנווט במים העמוקים שלו. במאמר זה נתעמק בהיבטי המס של השקעות נדל”ן בארצות הברית – נבין מה צריך לדעת על מיסוי של רווחי הון מנדל”ן, ואיך להגדיל את התשואות למרות המיסוי. מוכנים להרוויח מנדל”ן? הישארו עימנו.

שיקולי מס בהשקעות נדל”ן

כשמתחילים להשקיע בנדל”ן בארצות הברית, חשוב להבין את השלכות המס הנלוות להשקעות. החל במיסי רכוש וכלה במיסים על רווחי הון גורמים רבים יכולים להשפיע על ההחזר הכולל של ההשקעה. כדי לקבל החלטות נבונות בהשקעות ולמטב את הרווחים מהן חשוב להבין את היבטי המס. אחד המיסים הבסיסיים הוא מס על הכנסות מדמי שכירות. המיסוי הכנסות משכירות הוא בדרך כלל מיסוי פדרלי, והוא נלווה למיסוי המקומי החל בכל מדינה ומדינה. מלבד מיסוי על הכנסות משכירות חשוב להביא בחשבון גם את ניכויי הפחת שמקזזים עוד יותר את ההכנסות משכירות. כמו כן, המיסוי מושפע גם מסטטוס התושבות של המשקיע וממבנה ההשקעה שלו. משקיעים ישראלים שקונים נכסים בארצות הברית, צריכים להסדיר את היחסים עם רשות המיסים האמריקנית אך בד בבד להימנע מתשלומי מס כפולים בארץ.

להתמודד עם המיסוי האמריקני

חשוב להבין את היבטי המס של השקעות נדל”ן בארה”ב כדי שהתשואות מההשקעות לא ייפגעו. משקיעים ישראלים צריכים להגיש לרשות המיסים האמריקנית דיווח שנתי על ההכנסות. ככלל הכנסות שמקורן בשטח הריבונות של ארצות הברית, ממוסות בארצות הברית. משקיעים ישראלים צריכים להבין שבהיותם אזרחי ישראל הם צריכים לדווח על הכנסותיהם גם לרשות המיסים בארץ אך להימנע מתשלומי מס כפולים על אותה הכנסה. מיסוי כפול הוא למעשה מיסוי של הכנסה אחת בשתי מדינות שונות. מיסוי כפול שוחק מאוד את התשואות מההשקעות, ולכן חשוב להתייעץ עם רואה חשבון ולפעול בהתאם לתקנות אמנת המס הישראלית־אמריקנית כדי להימנע ממנו. אחת הדרכים היעילות לצמצום כפל מס היא השקעה באמצעות שותפויות כמו חברות בערבון מוגבל (LLC) או קרנות להשקעות בנדל”ן (REITs). בחבירה לשותפויות כאלה ובהשקעות משותפות משקיעים ישראלים יכולים לשמור על הערך של התשואות שלהם ולהימנע ממיסוי כפול.

דברו עם רואה החשבון שלכם

השקעות נדל”ן בארצות הברית מציעות הזדמנויות משתלמות גם למשקיעים מקומיים וגם למשקיעים זרים. עם זה, צריך להבין את היבטי המס הרלוונטיים להשקעות נדל”ן בארצות הברית ולהימנע ממלכודות לא נעימות כמו כפל מס. אם אתם בוחנים הזדמנויות להשקעה בארצות הברית, דברו עם רואה החשבון שלכם וקבלו ממנו הכוונה, הדרכה וסיוע מקצועי. השקעה חכמה בנדל”ן לא מסתכמת רק בניתוח העסקה ובמינוף הנכון שלה; היא גם כוללת התחשבות בהיבטי המיסוי והתנהלות תקינה ברשויות המס גם בארצות הברית וגם בארץ. אמצו את הגישה הנכונה להשקעות נדל”ן בארות הברית ותוכלו ליהנות מכלי רב־עוצמה ליצירת הון ולביטחון כלכלי.

משרד רואי חשבון בתל אביב

מידע ליצירת קשר

Skip to content