לא רק רואה חשבון - בעלי עסקים מוכרחים להתמגן משפטית

יזמים עסקיים ובעלי עסקים המקימים זה עתה את בית העסק הראשון שלהם, יקפידו לצוות לצידם רואה חשבון שילווה אותם בכל היבט פיננסי, ושיבטיח כי הם אכן פועלים נכונה בזירה העסקית התחרותית והמאתגרת.,

אולם מה שרבים מפספסים, הוא לא אחרת מאשר הצורך בציוותו של איש מקצוע משפטי אשר לעתים יוכל לסייע רבות בהכתבת הצעדים המושכלים שיש לבצע אל מול גורמים שונים בשוק, הרשויות השונות ואל מול העובדים כמו גם קהל הצרכנים והספקים.

במאמר זה נבקש לצאת לרגע מן המסגרת של ראיית החשבון, ולספק לכם תובנות משמעותיות באשר לצורך המהותי לעתים שעולה מבתי עסק בשכירת שירותיו של עורך דין המומחה לדיני עבודה ושיספק עצות וליווי מעשי בכל עת ועת.

ניהול נכון של צוות העובדים

במידה ובית העסק שלכם מתופעל על-ידי צוותי עובדים, וגם אם מדובר בקבלני משנה המספקים עבורכם שירותים כאלו ואחרים במיקור חוץ, הרי שאתם מוכרחים לוודא כי אין כל חשיפה משפטית בעייתית אשר עלולה להוביל לנקיטת צעדים משפטיים כנגדכם.

הידעתם כי מעל ל-25 עובדים, אתם מחוייבים בתקנון למניעת הטרדות מיניות ובמינוי אדם מטעם החברה אשר יהיה ממונה על מניעת הטרדות מיניות?

האם ניסחתם את חוזה ההעסקה שלכם באופן המיטיב אתכם ושמקיף את כל הזכויות והחובות של העובד? האם ישנו סוד מסחרי עליו תרצו להגן ולשלב אותו בסעיף? האם אתם מספקים את כל הזכויות הנדרשות לעובד בתלוש שכרו?

ומה באשר לעבודה אל מול ספקים? או תקנון המתנוסס אחר גאון באתר האינטרנט המייצג את החברה?

כל היבט ולו הקטן ביותר, נסקר בקפידה על-ידי עורך דין המספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

ציות לחוק והפחתת סיכונים

הנוף הרגולטורי יכול להשתנות באופן תדיר, ובעלי עסקים רבים כמעט ואינם יודעים כיצד לתת את המענה או מהיכן להתעדכן בדרישות שהופכות לחיוניות, ושאט אט מתהוות בדמות מלכודות משפטיות אימתניות.

עורך דין המתמחה בדיני העבודה וכן בהיבטים נוספים הנגזרים מתוך התקנות השונות, יוכל לסייע לבית העסק שלכם לנווט בתוך המבוך האינסופי של תחיקות ותקנות, ולוודא כי פעילותכם העסקית אכן עומדת בקנה אחד עם החוק.

החל מחוקי העבודה בהם דנו בפסקה הקודמת, ועד לתקנות ספציפיות בתחומי התעשייה – ליווי צמוד של עורך דין המתמחה בתחומים אלו כגון דיני תאגידים וכיוצא בזאת, יסייע לכם רבות בצמצום הסיכונים ובמניעת מחלוקות משפטיות.

ייעוץ עסקי אסטרטגי

מעבר לתחום המשפט, יועצים משפטיים רבים מביאים לרוב ערך מוסף בתחום חוש עסקי ויכולות המספקות הבנה נרחבת באשר לנוף העסקי המשיק אל הנוף המשפטי.

עורכי דין יכולים להציע ייעוץ אסטרטגי החורג מן הנושא המשפטי בלבד, בין אם חברה שוקלת מיזוג, הרחבה או ארגון מחדש. ייעוץ משפטי יעניק לבית העסק תובנות חשובות ויסייע לו לקבל החלטות מושכות שמתאימות הן למטרות העסקיות והן לחובותיו המשפטיות של בית העסק כלפי המדינה.

למידע נוסף ולקבלת ייעוץ משפטי בקרו באתר:   https://www.david-saar.co.il/

משרד רואי חשבון בתל אביב

מידע ליצירת קשר

Skip to content