איך למשוך לקוחות לעסק

טיפים שימושיים לגיוס לקוחות בשביל עסק חדש

אלפים רבים של עסקים נפתחים בישראל מדי שנה. אבל מי שחושב שלפתוח עסק זה מאתגר, מגלה מהר מאוד שיש משהו לא פחות מרכזי. אנו מדברים על גיוס לקוחות לעסק החדש. על מנת לצלוח את התקופה הראשונה של ההתבססות ביתר קלות וביעילות, לפניכם כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לגייס את הלקוח הבא שלכם, וגם את אלה שאחריו. 

עזרו ללקוחות חדשים למצוא אתכם

גיוס לקוחות לעסק יכול להתבצע בצורה טובה על בסיס נוכחות דיגיטלית. כלומר, תחילה בונים אתר מרשים או לכל הפחות יוצרים עמודי נחיתה מצוינים. לאחר מכן, מבצעים פעולות אקטיביות שנקראות שיווק דיגיטלי לעסק. פעולות אלה הן למעשה צעדים שיעזרו ללקוחות רבים למצוא אתכם, כגון קידום אתרים אורגני. פעולות קידום כאלה שמות את האתר על המפה, כלומר במקום טוב בתוצאות החיפוש. המשמעות היא שכאשר אנשים יחפשו בגוגל מוצר או שירות שהעסק שלכם מציע, הם יגיעו אל עמוד הנחיתה או אל האתר שלכם. כאשר האתר בנוי בצורה טובה ומושכת מבחינה עסקית ושיווקית, זה אומר שהרבה גולשים יהפכו מהר מאוד ללקוחות פעילים.

גיוס לקוחות באמצעות לידים

דרך שימושית נוספת לגיוס לקוחות עבור עסק חדש, היא בשיטת הלידים. קיימות לא מעט טכניקות להביא לעסק לידים אך תחילה נגדיר מהם לידים, למי שלא מכיר את המושג. ליד, הוא פניה יזומה של לקוח, שצריך שירות כזה או אחר או שרוצה לקבל מידע על מוצר (לרוב יקר), שאותו אתם מוכרים. לידים ניתן להפיק למשל על ידי שיתופי פעולה עם אתרים מתמחים או פורטלים. עסק שמופיע באתר שמרכז בעלי מקצוע (נניח עורכי דין, שיפוצניקים, קבלנים וכו’) צפוי לקבל לא מעט לידים. גולשים שנרשמים לאתר ההמלצות, יופנו לבעלי מקצוע נבחרים, ואתם יכולים להיות חלק מהם. דרך נוספת לקבל לידים היא באמצעות הכנסת פיצ’ר של “יצירת קשר” לאתר.

היו פעילים בערוצי מדיה חברתית

פעילות נכונה בערוצי מדיה חברתית יכולה גם היא לעזור לגייס לקוחות לעסק החדש. לצורך כך, רצוי תחילה להקים עמוד עסקי ברשת החברתית או בכמה רשתות. לאחר מכן, מתחילים להעלות פוסטים מעניינים עבור לקוחות פוטנציאליים. אבל זה לא מספיק, צריך למשוך אליכם לקוחות בדרך נוספת. לדוגמא, היו פעילים בקבוצות רלוונטיות, שבהן אתם יכולים לתרום מהניסיון או הידע שלכם. לא צריך לשווק באופן אגרסיבי, אלא פשוט להזכיר שיש לכם עסק לשירותים כאלה או אחרים או שאתם מוכרים פתרונות איוכתיים.

שתפו פעולה עם עסקים משלימים ומבצעים

נסו לקיים שיתופי פעולה עם עסקים שמשלימים את העסק שלכם. בצורה כזאת תוכלו להגיע לתועלת משותפת – הפניית לקוחות הדדית. שימו לב שאתם מפנים את הלקוחות לעסק איכותי, משום שזה ישפיע גם על המוניטין שלכם. ואחרון חביב – השיקו מבצעי היכרות מיוחדים, שלקוחות אוהבים.

משרד רואי חשבון בתל אביב

מידע ליצירת קשר

Skip to content