איך לבחור משרד רואי חשבון בתל אביב

איך לבחור רואה חשבון בשביל העסק שלכם?

כבעלי עסק חדש או כיזמים שרוצים להקים עסק, עליכם לטפל בסוגיות שונות. אחת החשובות שבהן היא בחירת רואה חשבון. זיכרו כי רו”ח איננו רק מומחה לענייני מיסוי אלא גם בעל ידע פיננסי עצום והבנה בליווי עסקים שונים. אם יש משהו שמשותף לכל עסק באשר הוא, לכל בעל עסק בעולם, זה הרצון שהעסק ישגשג וירוויח. כחלק מניהול העניינים הכספיים של העסק, לצורך קבלת החלטות מושכלת בנושאי המיסוי ודיווחים כראוי לרשויות, עולה השאלה הבאה – איך לבחור רואה חשבון? על כך נענה בשורות הבאות.

אילו סוגי שירות נותן רואה חשבון?

רואה חשבון עשוי להיכנס לתמונה כבר בשלבים הראשונים של הקמת העסק. אם אתם רוצים שהעסק יהיה רשמי, השאלה איך לבחור רואה חשבון רלוונטית עבורכם כבר כעת, ללא דיחוי. זאת מכיוון שבין יתר הדברים הוא מסייע עם פתיחת עסק במובן זה שהוא יטפל בפתיחת תיקים עסקיים ברשויות. בין סוגי השירותים שנותנים רואי חשבון, מהקמת העסק ולכל אורך הדרך, ניתן לציין למשל:

למה בכלל יש לך צורך ברואה חשבון בשביל העסק שלך?

אי אפשר לענות על השאלה איך לבחור רואה חשבון מבלי לומר עוד כמה מילים על הצורך ברואה חשבון. אם את או אתה לא יודעים איך לקבל מספר עוסק מורשה, רואה החשבון שלך יטפל בכך. הוא יסייע בכל עניין חשבונאי, החל מרישומים שוטפים במידת הצורך, דרך הכנת דוחות, ניתוח תובנות מתוך ביצועי העסק, מיקסום הטבות המס המגיעות לכם ועוד. בחירת רואה חשבון הנכון תסיר מכם כל דאגה ביחס להתנהלות מול מס הכנסה. מי שלא מתנהל בצורה תקינה עלול ליפול על ביקורת של מס הכנסה ולהיקלע לצרות. רואה חשבון מטפל בכל הדרוש בסיוע בניהול הפיננסי של העסק, לאורך השנה וגם בזמן הכנת דוחות לכל רבעון או לסוף השנה.

אילו יתרונות יש לעבודה עם רואה חשבון מרגע פתיחת העסק?

אם מדובר בעסק הראשון שלכם, אין ספק שלא תרצו להיקלע לבעיות בשל חוסר ידע או בשל טעות בירוקרטית. שימוש בשירות של רואה חשבון מרגע פתיחת העסק מאפשר לכם להתחיל ברגל ימין, את כל הדרוש מול רשויות המס. הוא יטפל ברישום העסק, ישיג לכם במידת הצורך אישורים ממע”מ, יכין את התשתית להעסקת עובדים על ידי תיק ניכויים ועוד. לעניין זה, השאלה איך לבחור רואה חשבון מקבלת זווית נוספת – בחרו רואה חשבון מנוסה וסבלני, שיעזור לכם לצלוח את פתיחת העסק מול הרשויות, בשקט נפשי, תוך מתן הסברים לכל שאלה חשובה שתשאלו.

איך להחליט האם לבחור רואה חשבון פרילאנסר או משרד רואי חשבון גדול?

בדומה לנהוג אצל עורכי הדין, גם בתחום הפיננסי והחשבונאי ניתן למצוא סוגים שונים של משרדים. ישנם משרדי רואי חשבון גדולים מאוד, ישנם משרדים בגודל בינוני ויש גם רואי חשבון שהם פרילנסרים. כאן, השאלה איך לבחור רואה חשבון מתקשרת עם צרכי העסק שלכם. לדוגמא:

אנו מקווים כי כעת יש לכם את הכלים המתאימים לקראת בחירת רואה חשבון המתאים לצרכים שלכם ועל פי מאפייני העסק החדש שלכם. נבהיר, כי רואה החשבון שלכם צפוי לסייע לכם לאורך הדרך בנושאים רבים נוספים שלא הוזכרו כאן. לדוגמא, ביצוע תיאום מס הכנסה או טיפול בהחזרי מס, בגין השנים שלפני הקמת העסק. ניצול נכון של מקסימום נקודות הזיכוי המגיעות לכם, לרבות נקודות זיכוי לתואר ראשון, נקודות זיכוי על פי מקום מגורים, מצב משפחתי וכדומה. טיפ לסיום – תמיד בחרו לעבור עם רואה חשבון שיודע להעניק לכם את היחס האישי. הוא צריך להיות חד ועירני אך גם קשוב, מקצוען בענייני מיסוי וחשבונאות, אך גם בעל ראש פתוח ויצירתי, בשאלות עסקיות שבהן תרצו להתייעץ בתחילת הדרך או לאחר מכן.

משרד רואי חשבון בתל אביב

מידע ליצירת קשר

Skip to content